Studenții de azi, antreprenorii de mâine

Ești student? Vrei să devii antreprenor sau să-ți dezvolți abilitățile de leadership și management?

Demonstrează-ți abilitățile antreprenoriale prin intermediul competiției „Antreprenor de Succes” organizată cu ajutorul simulatorului de business!

Proiectul „Studenții de azi, antreprenorii de mâine” își propune o nouă abordare de învățare, cu ajutorul unui simulator de business, prin care să aducă în prim plan adevăratele provocări pe care le poți întâmpina atunci când deții o afacere.

Prin intermediul unui training, participanții vor avea ocazia să afle care este importanța leadershipului în cadrul unei afaceri și care sunt aspectele pe care trebuie să le aibă în vedere atunci când intră în rolul unui lider, construind un portret al liderului de succes. În cadrul acestui training, participanții vor primi și un chestionar de carieră care-i va ajuta să înțeleagă mai bine dacă antreprenoriatul este o opțiune pentru cariera lor.

Care sunt obiectivele proiectului „Studenții de azi, antreprenorii de mâine”?

Obiectivele proiectului sunt:

  1. De a testa, evalua și îmbunătăți competențele antreprenoriale ale participanților, cum ar fi: capacitatea de a lua decizii sub presiunea timpului, capacitatea de a diagnostica un context și de a adopta soluții adecvate, gândire critică, strategie, leadership, delegare etc.
  2. De a sprijini studenții oferindu-le oportunitatea de a înțelege importanța leadershipului în conducerea și administrarea unei afaceri.
  3. De a-i face pe studenți să conștientizeze și să înțeleagă oportunitățile unei cariere antreprenoriale.

Ce vom face mai exact?

Perioada de desfășurareDescriere activitate
26.10.2020 – 01.11.2020– Transmiterea informațiilor de desfășurare și acces pentru competiție către studenți.
– Asigurarea accesului fiecărui participant în platforma de simulare de business.
02.11.2020 – 08.11.2020– Instruirea participanților în utilizarea platformei de simulare de business EDUardo.
– Prezentarea scenariului de simulare pentru competiția de business.
09.11.2020 – 15.11.2020– Desfășurarea primei runde a competiției de afaceri pentru toți studenții înscriși (102 studenți), în cadrul simulatorului de business oferit prin platforma EDUardo.
16.11.2020 – 22.11.2020– Desfășurarea celei de-a doua runde a competiției de afaceri pentru primii 51 de studenți (clasați conform rezultatelor primei runde) în cadrul simulatorului de business oferit prin platforma EDUardo.
23.11.2020 – 29.11.2020– Desfășurarea celei de-a treia runde a competiției de afaceri pentru primii 27 de studenți (clasați conform rezultatelor celei de-a doua runde) în cadrul simulatorului de business oferit prin platforma EDUardo.
30.11.2020 – 13.12.2020– Livrarea unui training ce are ca temă leadership-ul către toți studenții (102 studenți), în cadrul căruia participanții vor construi un portret al liderului de succes.
– Administrarea unui chestionar de carieră pentru studenții participanți.

Studenții vor fi împărțiți în 2 serii, astfel:
PRIMA SERIE: 4, 7 și 11 decembrie, interval orar 17:00 – 19:00
A DOUA SERIE: 4, 7 și 11 decembrie, interval orar 19:30 – 21:30
14.12.2020 – 18.12.2020– Premierea celor 15 studenți câștigători care se califică după cele 3 runde de joc.
– Oferirea certificatelor de participare celor 102 studenți înscriși în proiect.

Cui se adresează?

Studenților de la facultăți cu profil economic dornici de a-și aplica și dezvolta competențele antreprenoriale și de leadership.

Cât costă?

  • GRATUIT!
  • Proiectul „Studenții de azi, antreprenorii de mâine” este finanțat prin programul StartONG, lansat de Kaufland România și implementat de Asociația Act for Tomorrow.

Când se desfășoară?

Proiectul începe pe 26 octombrie prin transmiterea informațiilor de desfășurare și acces pentru competiție și se finalizează pe 18 decembrie când se vor trimite certificatele de participare către studenți. Mai multe detalii despre activitățile proiectului veți primi prin email după completarea formularului de înscriere.

Unde se desfășoară?

  • 100% ONLINE, respectiv: simularea de business prin intermediul platformei EDUardo, iar livrarea trainingului prin intermediul aplicației Zoom.
  • EDUardo este o platformă de simulare a proceselor de business care modelează scenarii pentru dezvoltarea abilităților manageriale cheie: luarea deciziilor sub presiunea timpului, gândire critică, strategie, leadership, delegare etc.

Cine sunt trainerii?

Consultanți, profesori și traineri cu zeci de ani de experiență în domeniul business.

Trainerii cursului de Leadership sunt:

  • IRINA DOGARU – Partener fondator și Director de Dezvoltare EXELO Training & Development; este consultant și trainer sub licențele Global Knowledge, Great People Inside, SimTeam și Human Synergistics și are peste 20 de ani de experienţă în proiecte de dezvoltare organizațională în domeniile: strategie, managementul talentelor, leadership transformațional, managementul relaţiilor cu clienţii și coaching managerial. Irina inițiază și dezvoltă parteneriate strategice cu univesități din România, construind sau participând la mai multe tipuri de evenimente care au drept scop pregătirea studenților pentru viitoarea carieră: concursuri interuniversitare cu simulări de business, dezvoltarea de competențe de leadership și antreprenoriale, realizarea de planuri de afaceri pentru câștigarea de finanțări pentru start-up-uri.
  • GABRIELA OPREA – Conferențiar universitar la Departamentul Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Petrol-Gaze din Ploiesti, cu o experiență didactică de peste 20 de ani; doctor inginer economist; trainer pentru competențe antreprenoriale; Coordonator al Proiectului „Studenți mai bine pregătiți pentru viitor”; Manager de proiect pentru proiectul „CNFIS-FDI – Societatea Antreprenorială Studențească, motor de dezvoltare a competențelor antreprenoriale ale tinerilor SMART”; Membru în Comisia de evaluare a firmelor de exercițiu; speaker în conferința „Femeia antreprenor”; absolvent Babson Academy for the Advancement of Global Entrepreneurial LearningEntrepreneurial Mindshift for Educators Certificate.

Ce vei câștiga?

  1. Experiență practică dobândită în cadrul competiției de business și cunoștințe și aptitudini descoperite și dezvoltate în cadrul training-ului de leadership.
  2. Premii pentru cei mai buni 15 studenți, conform rezultatelor competiției de business. Premiile (seturi de cărți, agende personalizate etc.) vor fi livrate la adresa câștigătorilor.
  3. Certificate de participare pentru toți studenții care participă la proiect. Certificatele for fi transmise online către fiecare participant.

În ce perioadă te poți înscrie?

De pe 12 octombrie până pe 25 octombrie 2020.

Cum te poți înscrie?

Completează formularul de mai jos!